/ E learning / Klantdossier

Klantdossier

In het kort

Klantdossier opbouwen en uitbreiden

Proces rondom het klantdossier versnellen

Verhogen van kwaliteit

Wanneer je als flexorganisatie zaken gaat doen met een klant wordt deze klant de inlener. Voor een soepele samenwerking is het belangrijk om goede afspraken te maken met je klanten. Het maken van afspreken gebeurt op bepaalde punten, waarbij alle punten natuurlijk even belangrijk zijn. Aan jou de taak om de best mogelijke afspraken te maken voor jouw flexkracht en organisatie. Maar wat komt daar bij kijken?

Hoe ziet de e-learning eruit?

Met onze online leeromgeving zijn deelnemers uitermate flexibel, omdat ze op elk moment kunnen beginnen en bezig kunnen met de e-learning. De resultaten en voortgang worden opgeslagen, zodat je altijd weet waar je bent gebleven en leidinggevenden de resultaten kunnen inzien.

Opbouw van de opleiding

De module Klantdossier leer je meer over de verschillende aspecten van het klantdossier en waar je rekening mee moet houden op gebied van wet- en regelgeving. Als je zaken gaat doen met een (nieuwe) klant wil je natuurlijk goede afspraken maken over de samenwerking. Onder andere de algemene voorwaarden, beloningsregels van de inlener, arbochecklisten en commerciële afspraken zijn hierbij belangrijk om vast te leggen. Om hier goede afspraken over te maken moet je je commerciële skills inzetten, om zo het beste eruit te halen voor jouw uitzendorganisatie en je flexkracht. Jij wilt toch ook dat je flexkrachten goede arbeidsvoorwaarden en een veilige werkomgeving hebben? Wil je leren wat waar klantdossier uit bestaat en welke wet- en regelgeving hierbij komt kijken? Dan is deze module perfect!

Leren bij Shaer

In de module vind je informatie in verschillende vormen, zoals het gebruik van uitlegvideo’s, pictogrammen, infographics en andere afbeeldingen. Door dit af te wisselen met theoretisch teksten kent de deelnemer in no-time waar het klantdossier uit bestaat. Met de verschillende oefeningen, vragen en interacties legt de deelnemer direct de link met de huidige praktijk.

Maatwerk

Wij begrijpen dat elk uitzendbureau of aan het uitzenden gerelateerde organisatie zijn eigen manier van werken heeft en dat dit erg kan verschillen binnen de branche. Door het toepassen van bedrijfseigen processen in de e-learning leert een deelnemer meteen de manier van werken bij de eigen organisatie. Dit maakt het toepassen van de theorie in de praktijk nog makkelijker.

*Wil je meerdere deelnemers tegelijk aanmelden? Neem contact met ons op en we maken graag een offerte op maat.

Weet hoe je een klantdossier moet opbouwen

Kan de klant goed informeren

Altijd beschikking tot de wet- en regelgeving

Geïnteresseerd?

Past de module Klantdossier ook binnen jouw organisatie? Of heb je vragen over de e-learning? Neem dan contact op met 088 066 5008 of vul het contactformulier in, zodat we contact kunnen opnemen met jou.

E-learning aanvragen

Direct deze e-learning aanvragen? Vul het formulier in en wij nemen contact met je op.

Wat je krijgt

Kennis over het klantdossier

Versnellen en verbeteren van processen

Kwaliteit verbeteren